Fredagkväll..............

Jaha så är det fredag igen... Veckorna flyger fram. Just nu nattar Johnny ungarna och jag sitter och myser framför öppna spisen. Jätte skönt! Har varit en ganska jobbig vecka. Tobias är sjuk så onsdagen spenderade jag på Östras barnakut i nära 6 timmar för att bara få reda på att han har en kraftig virusinfektion och väldigt ont i halsen, han kunde dessutom inte få medecin pga. att han är för tidigt född, så nu har han bara Ipren och Alvedon i kroppen stackaren... Men nu ikväll har han piggnat till lite och vill äta igen iallafall. Det är väl inte mycket annat att vänta sig nu när alla förkylningar är här och Kevin tar ju hem det mesta från dagis, så snurrar det bara runt i familjen. Jippie!! När Johnny kommer ner ska vi vräka i oss lite räkor och kungskrabba, guuud vad jag älskar kungskrabba! Detta frossar vi i varje fredag och har gjort det säkert 2 år nu, innan det var det revbensspjäll och räksallad...inte så bra för figuren kanske, men såååå gott! Tänkte kolla på Idol också. Får se vem som åker hem ikväll..... Sitter nu och tittar på Postgkodmiljonären. Han den där Richard är så snygg tycker jag, men vilka hemska byxor han har idag! Nu har det även blivit bestämt att jag ska jobba som gympa ledare året ut, ska bli kul. Kommer att ha 2 olika grupper, den ena med barn på 4-5 år och den andra 6-7 år, ska bli kul! Nu har Johnny kommit ner och lämnat över Tobias i min famn, han hade inga planer på att sova nu tydligen... Så jag får nog underhålla honom en stund nu. Uppföljning kommer! Trevlig helg!!

image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback