Måndag morgon....

Urk vilken morgon.... Jag var jätte trött idag när klockan ringde och barnen skulle väckas för att Kevin skulle till dagis. Jag har jobbat hela helgen så jag var helt slut...
Kevin kom iväg iallafall och sedan åkte jag och Tobias hem och åt en snabb frukost. Bilen skulle besiktigas kl 9.20 och när jag parkerat utanför öppnade himlen sig. Blev helt dränkt medans jag gick och checkade in. Väl i bilen igen satt jag och frös och väntade på vår tur! Som tur var gick bilen igenom utan anmärkning! Åkte hem och hällde i mitt min dagliga dos av kaffe så att jag kunde känna mig levande igen..
Nu sover Tobbe gott och jag har roat mig med att betala räkningar. Snart kommer brorsan hit med Mc Donalds till lunch.
Ikväll är det dax gör gympa igen för Kevin, hoppas att han är med idag. efter gympan ska vi på kalas hos Axel som fyller 2 år idag. Sedan kommer vi nog alla att vara ganska trötta.
Imorgon ska jag äntligen träffa Maria när Johnny ommit hem från jobbet, vi har inte fått ihop någon dag som har passat oss på länge så nu hoppas jag verkligen att det blir av imorgon. Vi ska ta en fika utan barn och bara snacka skit!

Här kommer en bild från förra veckan  då jag, Tobbe, Kevin, Noel, Meja och Julia hade en liten mysig fika i Torrekulla efter dagis!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Synd att du inte fick med dem trevliga gubbarna på bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback