Yes det haglar!



Johnny har varit och storhandlat som han alltid gör själv utan barn och sambo på torsdagar. Kylskåpet och de andra skåpen är återigen påfyllda, jag har plockat undan och kört race med ungarnas bilar....
Imorgon ska jag på AK (after kids) tillsammans med Linda. Vi ska ner till Kungsbacka och äta och dricka gott.... Jag har redan tjuvstartat med ett gott glas rött vin.... Tro mig, jag behöver det idag. Kevin har nu varit hemma i över en vecka pga. sjukdom men idag har det varit full fart. Igår var vi alla så uttråkade så vi bestämde oss för att åka till morbror i Timmervik på utflykt. Caroline var bortrest tyvärr så vi kunde inte träffa henne. Robin bjöd på god mat och sedan mös vi på kvällen och vi sov över.
Nu är jag trött, ska slänga mig på soffan och titta på Prison Break som jag spelade in i måndags. Det haglar ute och vi bara njuter.... Snart är det jul. Jag älskar julen!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att du fick en trevlig AK :-)

2008-11-22 @ 00:34:26
Postat av: Linda svarar....

Tack! Det var jätte kul!

2008-11-29 @ 10:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback