Akuten....

I måndags bestämde sig Tobias för att ta Bobbycaren ner för trappan till källaren. Varför gå??? Det går ju fortare så.... Och det gjorde det. Han föll handlöst ca tre meter, rätt i betonggolvet med huvudet före, efter kom bobbycaren rätt i huvudet den med. Att inte jag svimmade, blev så himla rädd och tackade min lyckliga stjärna när han skrek. Försökte ringa barnakuten och sjukvårdsupplysningen men kom inte fram någonstans. Ringde min vän Julia och hon var så snäll och följde med mig till Östras Barnakut. Tre timmar senare var vi hemma igen. Inget brutet och det verkade inte vara någon fara. PUST!
Tack snälla Julia för att du höll mig sällskap!


Kommentarer
Postat av: Linda

lilla gubben..... vilken tur att det gick så bra!!

2008-11-13 @ 13:06:30
Postat av: Julia

Om det blir dags igen så e det bara att ringa:-)

2008-11-13 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback