19/8 Dagens aktiviteter....

Idag har jag varit på bvd med Tobias som har blivit vaccinerad. Han har även fått svamp,URK i munnen så nu ska han behandlas ett antal veckor, detta pga. alla kurer mot öroninflammationerna. Det har slått ut tarmfloran totalt tydligen. Sedan åkte vi hem, Tobbe sov 4 timmar och jag gick runt och fixade med allt möjligt. Lite pill i rabatterna, kollade in äppleträdet som är överfullt av äpplen i år igen. Försökte städa upp lite på altanen och ville gärna rädda de stackars blommorna som fortfarande lever. Åkte och hämtade en trött Kevin på dagis, fixade mat (thaisoppa)så himla gott. Kevin fick sitta i vardagsrummet  och äta idag, hör inte till vanligheterna.... Jag och Tobias satt tillsammans iallafall eftersom Johnny kom hem senare. När han kom hem tog han med sig Kevin och åkte och storhandlade. Sedan badade barnen.
Nu sover barnen gott, Johnny kollar OS och jag försöker att komma ikapp med bloggen. I helgen var vi på Connys 35-års kalas, mycket kul! Troligtvis lägger jag in de bilderna imorgon.




Tobias skulle absolut ut i ösregnet....






Kylskåpet behöver rensas, Barskåpet också.... Tobbe vill ha lampan, Kevin vill leka, Johnny kollar OS, Jag vill ta familjekort!!!!!!
Ja ja, så e det!!!!

Kommentarer
Postat av: Jula

Vilka fina collage du gör!

Hoppas lilla Tobbe blir frisk från flugsvampen:-)

Kram Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback