Bröllop!

Idag är det söndag och igår var jag och Johnny på bröllop i Rävlanda. Det var Johnnys ena anställd Peter som gifte sig med sin Pernilla och dom var sååå fina! Maria, Dniel och Elin åkte med oss dit för jag var ju chaufför såklart. Jätte fint bröllop och god mat på festen. Skitbra musik sedan att dansa till, tyvärr så orkar jag ju inte dansa så himla mycket nu när jag bara har 5 veckor kvar till förlossningen men en stund gick ju bra iallafall.
Kevin var hos morfar och Lena och det hade funkat jätte bra. Nu har han kommit hem igen och Johnny coh Kevin fixar i trädgården som alltid på helgen när vädret tillåter. Själv ska jag nog bara ta det lugnt idag. Ny vecka på gång och på tisdag ska jag till barnmorskan, har bara tre besök kvar tills det är dags. Får se vad värdena visar, men allt har ju varit bra hittills så det är nog inga konstigheter. Bara vikten som strular lite, hade ju gått ner ett halvt kilo sist, men vad ska man göra, det är ju inte det att jag inte äter precis... Nu är jag väldigt inne på att det är en flicka som gömmer sig där inne.... Fast jag kanske ångrar mig till pojk imorgon igen, men det hade varit så kul med en av varje, fast egentligen spelar det ju inte någon roll! Längtar iallafall på att tiden ska springa iväg så att det blir dags!
 Nu ska jag dricka lite kaffe och pussa på min son innan han ska sova middag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej Linda,
nu har jag hittat din blogg också. Så roligt att få läsa lite vad som händer i ditt liv. Vilken sötnos ni har.
Jag bloggar också. Kom in och ta en titt.
Hoppas att du/ni mår bra.
Ha det gott.
Kram Jonna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback