Melodifestivalen!

Jaha, igår vad det alltså dags för den årliga melodifestivalen igen! Vi var hemma, Kevin somnade klockan sju i sin stora säng och sov hela natten. Jag tycker att alla låtarna var bra i år, förutom den där lärarinnan som jag inte tycker passar in riktigt, men låten var ju ok. The Ark tycker jag är skitbra, bra show! Andreas Johnsson är ju också skitbra. Stackars stackars Tommy Nilsson som inte tog hem ett enda poäng, kan inte vara kul.... För att inte tala om Anna Book, hon har nog fått sig en liten näsbränna skulle jag tro, hon trodde nog att hon dansat sig in i hela svenska folkets hjärtan, men icke!
Idag har Johnny sovmorgon och jag och lilleman har varit uppe sedan sju. Inte jätte populärt att gå ner med mamma när pappa är hemma. Nästa vecka åker Johnny till Sälen torsdag till söndag, då ska morfar ha  Kevin på helgen så att jag kan vila. Jag är ju helt sjukskriven nu. Var hos barnmorskan i fredags och hon låvade att hon skulle ta tag i snittdatumet för mig så att jag inte ska behöva ta det mer. Har ju fått datum den 4 juli men det ska ändras till midsommarveckan så att det absolut inte ska sätta igång innan. Jag mår hur bra som helst i övrigt. Känner mig ganska sprickfärdig vissa dagar bara. Alla värden är ok och nu är jag ju i v. 23. Har bara gått upp tre kilo så det är ju ok. Kevin har nu fått tid på dagis heltid så nu är det inte tre dagar i veckan längre. Han har nu gått i lite över två månader och älskar det! Känns väldigt bra att lämna när han springer in på morgonen och har knappt tid att säga hejdå. Men det har ju gått lite i vågor det där. Han har iallafall varit väldigt duktig med att sova i sin stora säng, det har han ju gjort i en vecka nu. VI har flyttat in spjälsängen i vårt rum igen , ingen idé att plocka isär den innan nästa kommer så nu känns vårt sovrum litet igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback