Tillbaka hos Tobbe efter uppvaket

Tillbaka hos Tobbe efter uppvaket

Här har jag blivit nerkörd till Johnny och Kevin och då möttes jag av denna lite mindre roliga synen av min son, ingen hade förberett mig på det innan, utan alla sa att han mår bra efter omständigheterna. Har tagit upp detta med läkarna i efterhand och sa att jag hade velat veta mer om hur situationen var så hade jag kunnat förbereda mig bättre. Det hade tyvärr blivit fel från deras sida och höll givetvis med, men sa också att detta var vardag för dom så att det kanske också var därför det inte kommit upp mer information. Tobias blev sedan inlagd på avd. 316 på Neonaltal och jag fick ligga på BB utan min älskade baby. Det var inte kul. Fick vara med honom så mycket jag ville men det var tufft att se de andra föräldrarna på BB med sina bebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback