TIllbaka till verkligheten.....

Usch, nu är sommaren slut.... Den som aldrig kom alltså... Fy vad tråkigt, stackars alla barn som fortfarande väntar på sol och barn. Nu har ju skolorna börjat igen och de flesta har börjat att arbeta också, dax att vänta in hösten och vintern istället. Johnny var ledig två veckor och dom gick hur fort som helst. Det enda vettiga vi gjorde var att åka till Halmstad till äventyrslandet tillsammans med Jessica, Fredrik och Thea. Det var mysigt och kul att komma ut! Kevin älskade det och lekte för fullt med Thea hela dagarna.
Nu är Johnny tillbaka på jobbet igen och den bistra sanningen är tillbaka, all j**la tvätt, allt stök och all skit som ska plockas undan, detta sker per automatik varje dag tydligen, för inte kan det väl vara jag som tar hand om det???? Jag skulle gärna vilja träffa den lilla tomten som springer här och fixar allt, planerar för barnen och förbereder inför dop, skulle bara säga till honom att han gör ett bra jobb, sedan skulle han få fortsätta i lugn och ro.
Kevin har börjat på det nya dagiset nu och det är fortfarande inskolning, men allt funkar bra och jag är så stolt över min lilla pojke! Igår började Tobias på babysim och han tyckte det vär jätte mysigt och det gick jätte bra!

I helgen var vi på fest hos Conny som fyllde år! Mamma och Bengt passade Kevin och pappa och Lena passade Tobias, tack snälla för all hjälp, vi behövde komma ut!
Nu ska jag fixa lite frukost och göra iordning Kevin för dagis, ta upp Tobias, betala räkningar, handla kläder till barnen inför dopet, hämta kort, köpa film, tvätta och lägga in all tvätten....
Vart f*n är den där tomten????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback