Ullared

Igår var jag och vår granne Anna med hennes lille son Axel på Ullared. Det var en helt ferfekt dag att åka dit på, dagen innan löning, ingen kö ens till kassorna. Nu har jag fyllt upp med allt "bra att ha" igen så det känns bra! Köpte två små klänningar till den blivande bebisen ifall det nu skulle bli en tjej, fast ärligt talat så tror jag att det blir en kille igen! Idag är det bara en månad kvar babyn kommer..... Herregud vad fort det har gått!!!! Just idag har jag varit magsjuk men annars har jag ju verkligen mått hur bra som helst hela tiden.  Ikväll har Johnny och Kevin varit på simningen och det hade gått jätte bra. Kevins farmor hämtade Kevin på dagis idag eftersom jag var dålig så det var väldigt snällt.
Kevins 2-års dag närmar sig med stormsteg... Ska bli kul att ha kalas. I söndags var vi på kalas hos Tilde som fyllde 2 år också och det var jätte trevligt! Nästa vecka är det dags att gå på kalas hos Bianca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback